Goodbye Coach - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Milou Israel - WaarBenJij.nu Goodbye Coach - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Milou Israel - WaarBenJij.nu

Goodbye Coach

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

13 September 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Helloww Iedereen,

Ik wil jullie allemaal even bedanken voor alle leuke reacties die ik weer heb gekregen, super leuk!

Me laatste berichtje is alweer 2 weken geleden dus tijd voor een nieuw bericht! Er is ondertussen ongelofelijk veel gebeurt dus ik zal proberen bij het begin te beginnen!

Mijn laatste bericht was over Hurricane Gustav, zoals de meesten mensen al weten heb ik die overleefd:D We zijn maandag met het hele team bij vrienden van me coach ( Kati) in een huis verbleven waar we hebben gewacht tot Gustav voorbij was. Er was echt super veel regen en wind maar voor de rest heb ik er niet veel van meegekregen omdat alle gordijnen naar beneden waren en hebben met het hele team gezellig pannenkoeken gebakken en wat aan me huiswerk gewerkt. Rond een uur of 5- 6 was het weer al weer ''redelijk'' weer alleen viel helaas de stroom uit. Kati is toen gaan kijken of in onze huizen waar iedereen verblijft stroom was, wat het geval was dus heeft ze ons s’avonds terug gebracht naar onze appartementen en had ik die 2 dagen daarna heerlijk vrij van school:) Toen we terugreden zie je eigenlijk pas wat toch nog een redelijke zwakke hurricane kan aanrichten.. heel de weg lag vol met takken en overal waren bomen omgewaaid. Toen ik s’avonds thuiskwam in me appartement heb ik mijn 2e kakkerlak gekild samen met me roommate, word al ervaren :P

Helaas konden we die dagen erop niet trainen omdat de tennisbanen vol lagen met takken etc.. Donderdag had ik weer me eerste schooldagje en vrijdag konden we dan eindelijk weer trainen.. Kati had een groot deel van de tenniskleren binnen die we dan ook moesten passen, voor de maten! Er ging een hele nieuwe wereld voor me open: Rokjes, broekjes, shirtjes, topjes, truien, sokken, trainingspak, schoenen en zelfs beha's :D:D
Daarna hadden we tennistraining en fitness, en Kati wou na de fitness een meeting met het hele team omdat ze ons iets moest vertellen. Hele team kwam na een loodzware fitness bij elkaar voor de meeting. Waarna Kati zei, ik heb geen speech voorbereid en kan het op geen andere manier brengen, maar ik stop hier omdat ik terug ga naar Wyoming om te gaan coachen op de school waar ik mijn studie heb afgerond. Hele team was natuurlijk aangeslagen en ook Kati moest huilen. Voor iedereen was Kati de grootste reden waarom ze naar deze Uni waren gekomen en nou vertrok ze al naar 3 weken. We zouden eigenlijk s’avonds uit eten gaan met het hele team omdat het Myrthe’s verjaardag was maar niemand had daar natuurlijk nog zin in. De volgende dag heb ik natuurlijk meteen me ouders gebeld en heb op maandag contact gehad met Marc Legris ( hij heeft mij in contact gebracht met Kati en deze Uni). Ik heb dinsdag een gesprek gehad met de Athletek director en Marc Jeffrey ( mannencoach). Hij vertelde dat Kati op donderdagmiddag in zijn kantoor kwam en vertelde dat ze een aanbod had gekregen van Wyomi, hij was ongeloofelijk verbaasd omdat hij dat gewoon totaal niet verwacht had ( zoals iedereen eigenlijk).
Toen hij dit hoorde is hij meteen gaan bellen opzoek naar een nieuwe coach waaruit 4 mensen zijn gekomen.. 2 van die mensen zijn erg geïnteresseerd en komen volgende week op bezoek. Ze hopen dan ook dat we eind volgende week een nieuwe coach hebben.

Op dit moment is Kati al vertrokken. We zijn op zondagavond nog wel met haar en het hele team uit eten geweest voor Myrthe’s verjaardag, wat erg gezellig was.
Maar we hebben nu training van Marc, de mannencoach en assistent coach Pierre. Marc is echt een super leuke trainer en hij geeft super leuk les. Hij heeft in het verleden ook een top 50 WTA speler gecoacht dus ik heb wel het gevoel dat ik nog wat meer van hem kan leren :)
Ik heb op dit moment besloten te wachten op de nieuwe coach en kijken of ik er een goede klik mee heb. Heb het op dit moment echt nog super naar me zin dus voor mij nog geen reden om te vertrekken. Als de nieuwe coach erg zou tegenvallen zou ik altijd nog kunnen besluiten op in januari te vertrekken naar een andere University.
Met school gaat ook nog steeds alles goed, heb nog niet echt lastige dingen gekregen. Ook lag al 2 keer me ketting van me fiets eraf die ik helemaal zelf er terug op heb gelegd dus daar word ik ook al weer ervaren in :D

We zouden eigenlijk dit weekend naar Texas gaan voor toernooi maar i.v.m. Hurricane Ike ging dit helaas niet door. Daardoor hoefde ik gisteren ook lekker niet naar school. Op dit moment hebben wij alleen maar een tropische storm. Er is hier in Lafayette alleen maar harde wind en voor de rest hebben we er niet echt last van. Maar ik heb Hurricane Gustav overleefd dus een tropische storm is al niks meer voor mij :P

Ik heb gisteravond nog met een paar teammaatjes 2 dvd’s gekeken die je hier kan huren voor 1$! Ik heb trouwens ook weer een nieuw telefoonnummer: 0013373260963. Ook heb ik me eerste kaartje gehad in me P.O Box van Fem wat erg leuk was!!

Ik hou jullie op de hoogte over de nieuwe Coach!

Veel liefs uit het winderige nog steeds erg warme Lafayette,

Lou

  • 13 September 2008 - 18:01

    Luke:

    Lou I,

    Wat klote zeg dat je coach alweer vertrokken is. En dan nu maar afwachten wat er voor nieuws komt.

    Houd je het een beetje uit trouwens met dat Amerikaanse Fastfood? Of kook je daar ook gewoon je aardappels? En misschien wel je pasta met zalm, tomaat en bosui (alleen het witte gedeelte).

    Engels als snel opgepikt in die paar weken?!

    Kus Luke

  • 13 September 2008 - 19:00

    Lindsey:

    Hey Milou!!!

    Wat leuk om al je verhaaltjes zo te lezen! Echt superstoer dat je daar nu al zo'n tijdje zit! Ik zie dat ons lukie ook een berichtje heeft achtergelaten net!
    Idd balen van je coach! Hopelijk komt er ook iemand leuks voor terug!

    Ik wil je nog heel veel plezier/succes wensen komende tijd! En geniet ervan!

    Groetjes vanuit Goirle!

    Lindsey

  • 13 September 2008 - 20:16

    Maril:

    Jammer dat Katie vertrokken is, inderdaad eerst maar even kijken wat voor coach je krijgt. Kun je wel zomaar veranderen van Uni. Waar was die andere universiteit ook al weer waar je bent gaan kijken?
    Wij zijn zojuist thuis gekomen van onze wereldreis. De kinderen waren blij weer thuis te zijn maar ik vond het wel leuk dat ze vanmiddag zeiden het niet erg te vinden als ze over drie weken weer zouden vertrekken. Dus nu maar wachten op dat miljoen bij de postcodeloterij.
    Ze hebben het dus toch wel erg naar hun zin gehad. Het is gelukkig ook allemaal goed gegaan, niemand ziek geworden en geen vreselijke dingen gebeurd. We zijn alleen nog wel beroofd in Curacao, al het geld uit de portemonnaie maar gelukkig laten ze daar wel alle pasjes zitten, veel te veel moeite en nu is de kans dat er uberhaupt aangifte gedaan wordt veel kleiner. Wij waren 70 euro kwijt en daar gaan we niet en hele middag voor op het politiebureau zitten.
    Veel succes met je nieuwe coach, we horen het wel weer.
    Bye Maril

  • 14 September 2008 - 09:20

    Papa:

    Milou volgens mij belde jij ons die donderdag om 1:30 uur ons uit bed om te vertellen dat je coach vertrok. Voor de rest klopt het verhaal.

    Kus

    papa

  • 14 September 2008 - 21:05

    Gerard:

    Hoi Dikkop,

    Ik lees dat het je erg goed gaat. Mocht je geen geschikte coach kunnen vinden wil ik wel voor vooral erg veel geld naar de States komen om jullie af te knijpen.
    Wat een ellende al die stormen. Fijn dat ze jou overleeft hebben.;-)
    Wij zijn vol in de voorbereiding voor de winterperiode.
    Anne is vandaag kampioen van Limburg geworden. Wat een feest...
    Julia komt 7 zondagen spelen. Zijn met bizarrrrr veel spelers bezig. Willen allemaal komen nu ze gehoord hebben dat jij er deze zomer ook weer bent...
    Leuk je te spreken. Kijk goed uit, en pak vooral een lekkere vent..!

    groet,
    Gerard

  • 14 September 2008 - 21:06

    Gerard:

    Zie dat je vader en moeder dit ook lezen....
    Maak ik weer een goede beurt..

    doei.
    Gerard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lafayette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2009

I am Back

05 November 2008

Fight Song

15 Oktober 2008

Ragin Cajuns

26 September 2008

Still no coach

13 September 2008

Goodbye Coach
Milou

Actief sinds 29 Juli 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 14497

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: