Fight Song - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Milou Israel - WaarBenJij.nu Fight Song - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Milou Israel - WaarBenJij.nu

Fight Song

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

05 November 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Heee allemaal!!
Op dit moment is de airconditioning in mijn appartement kapot en ik zit nu echt in een sauna, kan beter me bikini aantrekken. Maar gelukkig kan je daarvoor 24 uur per dag iemand voor bellen dus een meneer is het nu gelukkig aan het maken :)

Maar ik heb het echt ongelooflijk druk, en ik maak toch even tijd om jullie even een update te geven;) Lief he?

Nou ik ben dus naar me 2e toernooi gegaan in Texas, Dallas. Het was ongeveer 7 uur rijden en het was daar echt een stuk kouder dan hier. Ik merk al dat ik niet meer gewend ben aan de kou. De mannencoach kon helaas dit keer niet met ons mee want de jongens hadden op hetzelfde moment als ons toernooi. Dus ging Miss. Christy en Miss. Cherry met ons mee. Miss Christie is 1 van de athletic advisor voor de atleten. Als je en probleem hebt met je klas, sport of wat dan ook kan je naar haar komen. En Miss. Cherry is 1 van de directoren van de Atletic departement. Ze hadden allebei 0% verstand van tennis maar we hebben echt ongelofelijk veel lol met ze gehad. ( zie foto’s)
Helaas was het toernooi niet zo’n groot succes als de laatste keer qua tennis. Dit toernooi is voor de meeste universiteiten het laatste toernooi en is dan ook super sterk. Iedereen uit ons team op Julie na moesten kwalificatie spelen voor het hoofdtoernooi. Het hoofdtoernooi is echt super sterk met heel veel gerankte spelers dus het is heel erg leuk als je in het hoofdtoernooi zou komen. Je moet 3 wedstrijden winnen in de kwalificaties om in het hoofdtoernooi te komen. Ik speelde de 1e rondje tegen een wannebee Maria Sharapova…. Meisje kwam ergens uit Rusland, nou dat kind kon tennissen, niet normaal.. helaas verloor ik dan ook 6-3 6-2. Nou is het met deze toernooien als je eruit ligt dan hebben ze nog een soort ‘’conselation’’. Dan maken ze eigenlijk gewoon een nieuw schema met alle meisjes die 1e ronde hebben verloren en die spelen dan weer tegen elkaar. Dit doen ze zodat je niet 7 uur naar Texas rijd en dat 1 van je spelers in het team maar 1 singel wedstrijd speelt. Ik speelde diezelfde dag de 1e ronde van de conselation tegen een meisje uit Mexico, ik won 4-6 6-1 10-3.( de 3e set speel je super tiebreak) Daarna mocht ik de dag afsluiten met een dubbel. Angela en ik wonnen met 8-3.
Toen zijn we S’avonds weer lekker uit eten geweest en volgende ochtend weer moest ik me 2e wedstrijd spelen. Speelde tegen een meisje uit Spanje, ik won 6-4 5-7 10-4. Daarna hield de conselation helaas op omdat ze alle banen nodig hadden voor het hoofdtoernooi. Ik mocht die dag nog wel 2e ronde van de dubbel spelen. Angela en ik moesten tegen de 6e geplaatste en dat was een gerankt dubbelkoppel. We kwamen met 4-0 achter, dus Angela en ik gingen gewoon alles of niets spelen wat erg goed ging alleen verloren we helaas met 7-9.

Die avond gingen we uit eten. We wouden de auto parkeren maar het was er nogal druk dus moesten we ergens ver weg parkeren. Toen we uiteindelijk een parkeerplaats hadden gevonden liepen we terug en zien we in de verte echt super veel mensen staan die allemaal aan het juichen en klappen waren, toen we eenmaal dichterbij kwamen, kwamen we erachter dat we in de route van een hardloopwedstrijd liepen. Nou wij rennen voor de laatste 2 meter.. komen we over de finish lijn krijgen we allemaal drinken en een super mooie ketting.. nou wij kwamen natuurlijk niet meer bij van het lachen..
Owjaa die zaterdagavond zijn we naar de cheescakefactory geweest! Dat is een restaurant, alleen als dessert kan je kiezen uit ongeveer 1000 taarten.. echt bizar lekker. We hadden net gedaan of Briggitt jarig was, want dan krijg je een kaarsje in je taart en er komen een paar serveersters voor je zingen. ( zie foto’s)
Zondagavond zijn we thuis gekomen en toen moest ik helaas weer naar school . Afgelopen vrijdag was het wel Halloween hier. Echt te bizar voor woorden hoe alle meisjes hier dan rondlopen, maar wel ongelofelijk veel lol gehad. Zaterdag was het home coming. Dat betekent dat veel oude studenten terug komen naar de University en dat er een Queen word gekroond van onze University. Helaas hebben wij geen hotte King die word gekroond . Maar ook was er weer een Football game en i.v.m. home coming was het echt super druk.. Iedereen was aan het tailgating voor de wedstrijd, dit betekent dat mensen met grote campers met eten en drinken komen, en overal worden party tenten opgezet waar mensen aan het barbecueën en aan het drinken zijn. We zijn eerst met het team gaan tailgating en daarna zijn we naar de Football wedstrijd gegaan, ik begin American Football al steeds beter te begrijpen en ook steeds leuker te vinden.. ons team is niet erg goed maar is nog ongeslagen in de conference wat echt uitzonderlijk is. Ook dit keer wonnen we weer na het harde aanmoedigen van mij :D Ook werd de Queen gekroond in de rust van de football game.. en ik had net het gevoel of ik in een film zat.. echt zoo Amerikaans!!

Ook hebben we sinds vorige week onze nieuwe coach, Tina Samara.. Echt een super coach.. heeft echt bizar veel ervaring en kan zelf ook nog tennissen. Sinds maandag zijn we off- Season, dit betekent dat alle universiteiten nog maar 8 uur in de week mogen trainen met een coach. We mogen nog wel gewoon zelf trainen alleen dan mag Tina er niet bij zijn. Dit is een regel van de NCAA omdat ze ons wat meer rust willen geven en dat we meer tijd kunnen besteden aan onze school. Ik heb nu elke maandag privé training met haar, deze maandag was me eerste keer en ik kon de volgende dag bijna niet meer lopen, zeg genoeg…
Ze wil ons fitter maken en hebben nu elke dag 1 uur conditietraining of 30 minuten fitness en 30 minuten conditietraining. Vandaag in de fitness deden we onze armen en ik heb zo’n voorgevoel dat ik me armen niet meer kan optillen morgen :)

Vanavond in down town(stad) is het karaoke, en we gaan met het hele team daar heen.. voor elk liedje dat je zingt krijg je een gratis shotje.. Word vervolgd:)
Oh ik spreek net de meneer van de airconditioning, hij kan het niet maken.. Dit word een heerlijke warme nacht voor mij…

Owjaa en nu de verklaring van mijn Titel: Fight Song. Ik moest dit liedje leren voor de klas waar ik met alle atleten les heb. Elke keer als we met American football een Touchedown maken spelen ze dit liefje dus nou kan ik hem mee schreeuwen :)

Voor mensen die geïnteresseerd zijn:
RAGIN CAJUN
Fight Song.
Fight on Cajuns, Fight on to victory
For the red and white.
We will sing of triumph and glory
For our team tonight.
You will hear the rage of the Cajuns
So let’s give a YELL! ( AYEEE)!
Hustle up and bustle up and fight on to victory.
GOOOOOOO UL!!

P.S. Over 37 dagen ben ik alweer thuis.. WAAAAAAAAAAAAAAAAH

  • 06 November 2008 - 09:10

    Anne:

    Heeey LOU!

    Zit je alweer lekker zwetend op je kamertje! Haha, das echt balen!!

    Wat een leuke foto's! Zo te zien heb je het enorm naar je zin!

    Veel groetjes uit LimboLAND! :D

    Adios, xx Anne

  • 07 November 2008 - 11:00

    Waci:

    Hahahah, kei grappig met die hardloopwedsrtijd! Hahahah!!

    Daaag(K)

  • 21 Januari 2009 - 07:32

    Maril:

    Hoi milou,
    Al weer gewend in het warme zuiden van Amerika. We kijken uit naar je volgende verslagen dus blijf schrijven en maak nog maar een hoop mooie foto's met je nieuwe camera.
    Heel veel liefs van ons allemaal
    MarTyNoeSaMaril

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lafayette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2009

I am Back

05 November 2008

Fight Song

15 Oktober 2008

Ragin Cajuns

26 September 2008

Still no coach

13 September 2008

Goodbye Coach
Milou

Actief sinds 29 Juli 2008
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 14499

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: