Still no coach - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Milou Israel - WaarBenJij.nu Still no coach - Reisverslag uit Lafayette, Verenigde Staten van Milou Israel - WaarBenJij.nu

Still no coach

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Milou

26 September 2008 | Verenigde Staten, Lafayette

Haai everybody,

Ik zit nu ongeveer 6 weken hier en ik begin al wat meer amerikaans te worden.. Zo ga ik bijna elke dag in traingskleren naar school.. heel normaal hier! En laatst merkte ik tijdens het eten dat ik alleen nog maar een vork gebruikte.. :D

Maar het is alweer bijna 2 weken geleden dat ik mijn laatste berichtje op mijn sitje heb gezet, so its time for a new one!!

We hebben op helaas op dit moment nog steeds geen coach:( Er was 1 Coach, Julie van noord-florida, die een visit heeft gedaan en die hebben we dan ook ontmoet.. Was een super leuke coach en iedereen was dan ook erg positief! Helaas hebben we afgelopen woensdag te horen gekregen dat ze erg graag wou komen maar het financiel niet kon regelen.. ze had blijkbaar net een nieuw huis gekocht en het was financiel niet mogelijk om hier naar toe te komen, erg jammer dus. Blijkbaar heeft de universiteit op dit moment contact met een coach van Texas. Waarschijnelijk gaan we haar maandag ontmoeten dus ben benieuwd!
We hebben op dit moment nog steeds gewoon training van de mannencoach en dat bevalt ons nog steeds prima.. Heb al een set tegen hem mogen spelen en helaas kon ik niet winnen:( Erg frustrerend!

Ook heb ik 1 week terug een wannebee olympische spelen opening mee mogen maken, en ik was dan een atleet!:D
Alle atleten moesten naar het football field komen en ik wist totaal niet wat ik moest verwachten.. We moesten eerst door een super lange tunnel en dan zouden we op het veld aankomen en dan zouden we als team worden voorgesteld aan alle fans/studenten die gekomen waren...
Nou gelukkig was het Womens tennisteam weer als eerste..!!!
Nou wij door die tunnel heen.. komen we aan het einde van die tunnel staan er 2 rijen waar wij doorheen moesten met super veel cheerleaders die ons allemaal aan het toejuichen waren.. Ook waren er toch nog best veel mensen gekomen.. waren ook studentengroepen en wie het hardste zou juichen zou een prijs winnen.. nou die studenten waren knettergek.. heb nog nooit zoiets gezien!!
Was echt super leuk om op dat veld te lopen en dat mensen je dan toejuichen!
Toen alle altleten uiteindelijk voorgesteld waren hebben we nog even mogen genieten van de mooie kunstjes van de cheerleaders.. erg mooi allemaal :D En daarna hadden we gratis eten ( hamburgers) en drinken!

Ook ben ik afgelopen zaterdag naar de 1e football game geweest. Het team speelde zijn 1e thuiswedstrijd en het was echt super druk! Ik zat in de ''red zone'', de university of lafayette heeft als kleur rood.. dus alle shirt en petjes en broeken etc is rood.. dus als je het stadion binnen komt draag iedereen rood, super mooi om te zien..!
Het was echt super leuk om te zien hoe die amerikanen zich afreageren op deze sport! Gelukkig won Lafayette en was iedereen dan super blij :)

Ook heb ik me eerste examen van Geology gehad, over planeten en protonen en neutronen! Ik werd helemaal gek toen ik het moest leren want alle betekenissen zijn toch wel anders dan in het NL's maar gelukkig had ik een 82/100 dit betekent dat ik een B heb.. Dus dat is goed!
Voor de mensen die niet weten hoe het punten systeem werkt:
A= tussen de 90- 100
B= tussen de 80-90
C= tussen de 70-80
D= tussen de 60-70
En ga zo maar door.. ik moet voor al me vakken minimaal een C halen dus tot nu toe hoeven jullie je nog niet ongerust te maken :D

Voor de rest heb ik het nog steeds super druk met me tennis en school.. heb eigenlijk geen moment rust door de week.. heb ook elke week 5 study hall hours.. dit betekent dat ik elke week minimaal 5 uur naar study hall moet. Dit is een lokaal waar je kan studeren en staan ook computers waar je aan je school moet werken. Ook hebben ze daar een tutoring center. Dus als je problemen ergens mee hebt kunnen die mensen je helpen dus dat is super makkelijk!
Study hall is alleen voor atleten dus best grappig als je daar aan school zit te werken met alleen maar atleten..

Owjaa voor alle duidelijkheid.. het is hier nog steeds bloedje heet.. Ik hoorde van me ouders dat het bij jullie al wat frisser aan het worden is..:D Best raar als ik erover nadenk maar hier loop ik nog elk moment van de dag naar verkoeling te zoeken :)
Owjaa voor alle mensen die greys anatomy volgen.. Gisteren is de 1e aflevering geweest van het nieuwe seizoen.. 2 hour-season-premiere en de afleveringen waren top!!!

Ik hoop dat jullie allemaal weer een leuk berichtje achterlaten! Ik zal de foto's van de football game zo snel mogelijk erop zetten!!

Liefs,

Lou



  • 27 September 2008 - 09:24

    Maril:

    OOOOO ik ben jaloers, lekker warm daar en hier begint het al weer herfst te worden. Zo te horen geniet je met volle teugen, wie had dat nou gedacht van onze huismus.
    Je groeit met sprongen zo te horen, als je thuis komt kent je moeder je niet meer terug.
    Hier alles goed, Sam heeft afgelopen week meegedaan aan de clubkampioenschappen tennis in Dussen en slaat al een aardig balletje. Helaas denkt hij erover om te gaan stoppen, drie sporten vindt hij te veel en hij koos om judo en voetbal te houden.
    Ik hoop dat hij nog van gedachten veranderd.
    heel veel groetjes en tot de volgende keer.

  • 27 September 2008 - 09:59

    Anne:

    Jow LOU!

    Super vet datje nu al de 'olympic games' hebt meegemaakt, hehe :D! Die sfeer zal wel te gek zijn geweest!!!
    Jij bent strax zo bruin als een dikke aangefikte schnitzel...echt raar! Hier ist FRISKY!!

    Have fun daaro!!

    Doeii xx Anne (H)

  • 27 September 2008 - 09:59

    Anne:

    Woeps...dacht dat die (H) een smiley was...maar niet dus :D laterieee bokS

  • 27 September 2008 - 10:14

    Boris:

    Haa Milou.

    Leuk dat je het allemaal zo naar je zin hebt! Alleen jij staat daar nog een beetje buiten te trekken terwijl ik weer lekker indoor aan het tanken ben met de kindjes van de sportklas;) Haha wat is de wereld toch oneerlijk verdeeld.Hoevaak tennis je daaro eigenlijk in de week? Ook zo'n goed niveau als wat je van mij tegenkreeg;)? Haha succes daar, en vermaak je.

    x Boris

  • 27 September 2008 - 14:28

    Lou S:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee LOUIIII,

    Wat heb je toch allemaal weer meegemaakt !!Ben erg trots op je dat je je toets zo goed hebt gemaakt;) En om te horen dat over 66 dagen weer naast me staat :D ga alvast maar bedenken wat we gaan doen:D.. Ik zal er ook weleens over na gaan denken..We gaan iig de stad in !!!!haha ohja heb trouwens maar mn uggs hier gekocht.. anders duurde het zolang en je weet als Miloutje iets wilt dan moet het binnen een dag:D!!!haha Dan wil ik nog even op Boris reageren wat nou kindjes ben ouder dan jou vriend!!! ;)

    Doei lieve Loui spreek je snel weer!(L)(K)

  • 27 September 2008 - 15:17

    Mama:

    he loui,

    Jij hebt het wel naar je zin daar,nu alleen nog een eigen dames coach.
    Puck heeft geen tijd om je te missen,die heeft het ook erg druk.Ze is al dagen op zoek naar de mol in de tuin ( die er inmiddels als een maanlandschap uitziet hahaha)
    Jaja puckje houd helaas wel van een beetje graven.Soms zit ze wel een uur naar een molshoop te staren
    Hopelijk levert komende week een nieuwe coach op dat maakt het allemaal weer een beetje overzichtelijker.

    kus mama

  • 28 September 2008 - 17:32

    Waci:

    Heeeeeeeeeeeeeeee!!

    Ik schrijf maar ff een berichtje dan ben jij ook weer blij:P! Haha, grapje;)! Eay maar ff serieus, ik had toch zeker een klein bedankje verwacht in je berichtje:(.. Of weet je het al niet meer wie jouw ZOOOOOO goed geholpen heeft met je protonen etc??
    Maar jij hebt het echt heel druk daar men.. Is nog eens wat anders dan vorig jaar!! Gelukkig kan je nog wel greys kijken, maja gossip girl missen door school, tjongejonge dat kan eigelijk echt niet!! Maar goed dat ik je een beetje aardig vind, anders had ik dat echt niet gepikt van zo een mede-verslaafde!!

    Maar ik ga slapen want het was best een zwaar weekend (vooral voor mn oogje die zich een hele avond 5x harder moesten inspannen:P(A))..

    Nouuuu doeeeeeeg(K)(L)

    Kei lief en grappig berichtje van je mama trouwens, hihi!!:P

  • 29 September 2008 - 10:25

    Gijs:

    Hoi Milou

    Klinkt nog allemaal goed. Heb je al wedstrijden moeten spelen ??

    Gijs


  • 30 September 2008 - 17:53

    Martijn:

    Miloutje:D

    Echt fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Je bent natuurlijk al wel een tijdje weg. Ik heb nu al 2 weekjes binnen getraind, en kon na de eerste trainingen niet meer lopen van de blaren:P Wel rot dat je nog steeds geen vaste coach hebt, maar dat komt vast goed.

    Spreek je
    Kusxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lafayette

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Januari 2009

I am Back

05 November 2008

Fight Song

15 Oktober 2008

Ragin Cajuns

26 September 2008

Still no coach

13 September 2008

Goodbye Coach
Milou

Actief sinds 29 Juli 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 14501

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: